czwartek, 17 stycznia 2013

Imagin o Harrym

Jesteś zwykłą nastolatką dla której wszystko jest skomplikowane złe i bez sensu. Co dziennie wymyślasz nowy pretekst do kłótni co wieczór zauważasz że rodzi się w tobie nowa złość. Kiedyś taka nie byłaś jeszcze niedawno wszystko sprawiało ci przyjemność wstawałaś z uśmiechem na twarzy a teraz? Teraz nawet ty nie wiesz co się z tobą dzieje. Niektórzy sądzą że to tylko chwilowe że nie warto się tym przejmować że minie że to taki okras w życiu nastolatki. To wszystko jest spowodowane jednym ale jakże ważnym faktem odejściem twojego najlepszego przyjaciela. Był to chłopak niesamowity pełen wrażliwości znał cię jak nikt inny rozumiał jak mało kto był dla ciebie jak brat aż to pewnego dnia kiedy wyznał ci miłość . Byłaś w szoku kochałaś go ale jako kumpla nigdy nie spodziewałaś się że z tego wyniknie coś większego. On dusił to w sobie od kilku dobrych lat a gdy ci to powiedział nie mógł tratować cię jak przyjaciółkę . Próbowaliście zaczęć od nowa zapomnieć o tym fakcie jednak to go przerastało i nie mógł żyć z tym utrapieniem nie mógł wytrzymać tego że był jednocześnie tak blisko ciebie a jednak tak daleko . Codziennie widział twoje usta tak bardzo chciał się do nich zbliżyć ale wiedział że nie może że musi się powstrzymać . I to go zgubiło. Pewnego dnia poprosił cię o rozmowę domyślałaś się czego będzie dotyczyć aczkolwiek nie miałaś pojęcia że skończy się tak katastrofalnie. Harry bo tak miał na imię chłopak ze łzami w oczach kolejno wypowiadał przykre dla ciebie słowa ,nie docierało do ciebie to co mówi myślałaś że to sen zły sen z którego zaraz się obudzisz i wszystko będzie jak dawniej. Jednak pomyliłaś się chłopak oznajmił ci że już dalej nie może się z tobą przyjaźnić że postanowił iść do innego liceum aby cię nie ranić swoim widokiem . Z każdy kolejnym wypowiedzianym przez niego zdaniem czułaś potworny ból . Gdy skończył przytulił  cię na pożegnanie pocałował w czoło i powiedział:
-zawsze byłaś i będziesz moim marzeniem
Ty stałaś jak kamień nie mogłaś się nawet ruszyć. Harry powoli się od ciebie odsuną i ruszył w swoją stronę. Stałaś jeszcze kilka minut bez ruchu po czym zaczęło do ciebie docierać że straciłaś najbliższą osobę w życiu że pozwoliłaś jej odejść. Dzisiaj mija pięć lat odkąd go nie widziałaś . Postanowiłaś że odwiedzisz wasze miejsce rozstania. Miałaś nadzieje że chociaż to poprawi ci humor . Po drodze myślałaś co wydarzyło się w jego życiu przez ten czas . Wiele informacji o nim słyszałaś w telewizji . Stał się sławny ma nową dziewczyną dom i najwidoczniej zapomniał o tobie . Tylko dlaczego ty nie mogłaś, nie mogłaś o nim zapomnieć wciąż masz pokój pełen waszych wspólnych zdjęć pamiętniki wypchane po brzegi waszymi codziennymi  przygodami. Powoli zbliżałaś się na miejsce zobaczyłaś tam chłopaka niezwykle przystojnego i zapytałaś :
-co pan tu robi???
Spytałaś ponieważ o tym miejscu wiedzieliście tylko wy dwoje.
Mężczyzna odwrócił się . Niespodziewanie poczułaś uderzające  ciepło w twoim ciele, rumieńce na polikach to był on zaczęłaś krzyczeć piszczeć nie widziałaś co się z tobą dzieje.
-[T.I.] to ty to naprawdę ty boże tak długo się nie widzieliśmy tak strasznie za tobą tęskniłem
to nieprawdopodobne że właśnie tutaj cię znowu spotkałem po 5 latach łzy coraz szybciej napływały mu do oczu . Oboje nie wiedzieliście co powiedzieć. W końcu to on zrobił ten pierwszy krok objął się przyciągną do siebie i namiętnie pocałował oczywiście nie protestowałaś chciałaś tego. Postanowiliście sobie wszystko wyjaśnić i opowiedzieć co się u was działo prze ten czas. Zaczął on a więc..
- Spróbowałem w programie X Factor wiesz że zawsze lubiłem muzykę. Później trafiłem do zespołu One Direction przeprowadziłem się do Londynu , zamieszkałem z chłopakami i teraz nagrywamy drugą płytę a ty??
-ja, u mnie nic ciekawego się nie działo skończyłam  liceum poszłam na studia ale cały ten czas myślałam o tobie nie mogłam się pogodzić z rozstaniem. Słyszałam że masz nową dziewczyną
-to już przeszłość nic mnie z nią już nie łączy kocham tylko ciebie zawsze cie kochałam a teraz chce abyś została moją żoną . Po czym wyjął prześliczny pierścionek i uklękną przed tobą zostań panią Styles przeprowadź się do Londynu i zamieszkajmy razem
Nie mogłaś wydusić z siebie nawet słowa nie spodziewałaś się tego , nie miałaś pojęcia że przez ten długi czas jego uczucie do ciebie nie wygasło. W końcu zdobyłaś się na odwagę  i powiedziałaś:
-Harry oczywiście że zostanę twoją żoną kocham cię jak nikogo innego zrobię dla ciebie wszystko. Po kilku miesiącach odbył się wasz ślub w Londynie. Zamieszkaliście w pięknej willi na przedmieściach miasta . Dzisiaj mija wasza 15 rocznica poznania się. Na niej oznajmiłaś że spodziewasz dziecka  Harry był wniebowzięty szalał po całym domu krzyczał z radości . Rok później urodziłaś małą córeczkę. Ty Harry i Dacy byliście najszczęśliwszą rodziną na świecie i wiedziałaś że razem jesteście w stanie przetrwać wszystko. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz